Frequently asked questions

Wat zijn de in-en uitchecktijden?
Inchecken kan vanaf 15u, uitchecken moet voor 11u. Enkel op het domein van de Grotten van Han verschillen de uren. Daar kan je pas vanaf 17u inchecken.
Kan ik meerdere nachten boeken?
Je kan maximaal 2 opeenvolgende nachten boeken. Zo willen we ervoor zorgen dat zo veel mogelijk lezeressen van onze caravan kunnen genieten.
Worden er reserveringskosten aangerekend?
Nee, er worden geen reserveringskosten aangerekend.
Kan ik mijn boeking wijzigen?
Nee. Omdat het een tijdelijke actie is en de beschikbare data sowieso beperkt zijn, zijn wijzigingen niet mogelijk.
Kan ik mijn boeking annuleren?
Je mag je boeking annuleren, maar de kosten (€ 70 p.n.) worden niet terugbetaald.
Hoe weet ik zeker dat mijn boeking werd geregistreerd?
Na het boeken ontvang je een bevestigingsmail op het e-mailadres dat je bij je registratie hebt opgegeven. Check zeker je spamfolder als je de mail niet ontvangen zou hebben. Als je ook daar niets terugvindt, stuur dan een mailtje naar flaircaravan@flair.be.
Hoe krijg ik mijn waarborg terug?
Bij vertrek zal nagekeken worden of de caravan en alle ter beschikking gestelde goederen in hun oorspronkelijke staat achtergelaten werden. Indien ja, dan krijg je je waarborg meteen terugbetaald.
Zijn kinderen welkom?
Kinderen zijn zeker welkom, maar weet dat jullie in hetzelfde bed slapen aangezien er maar één groot bed voorzien is (190 cm x 190 cm). Ter info: de afmetingen komen overeen met het formaat van een binnentent voor drie personen, dus het kan zeker.
Flair is niet verantwoordelijk voor eventuele ongevallen, dus je bent zelf verantwoordelijk voor (de veiligheid van) je kinderen. Door de aanwezigheden van tal van beekjes en vijvers op het domein van Bronn is een verblijf met (kleine) kinderen wel afgeraden.
Wat moet ik zelf meenemen?
Neem zeker een hoeslaken, kussensloop en slaapzak of dekbedovertreek mee, en vergeet ook je handdoeken niet. Check daarnaast per locatie of je er eten kan bestellen, of er restaurants in de buurt zijn en of je beter zelf iets te eten meebrengt. Er wordt een goodiebag met wat hapjes en drank voorzien, maar neem liever zelf nog wat mee.
Is er een badkamer en toilet in de caravan?
Er is een klein badkamertje met lavabo, zodat je je kan opfrissen en je tanden kan poetsen. Een douche is niet voorzien. Er is geen toilet in de caravan, maar op alle locaties kan je gebruikmaken van de sanitaire voorzieningen (douches en toiletten) ter plaatse. Het domein van de Grotten van Han vormt een uitzondering. Daar logeer je midden in een weiland, dus zijn er geen douches beschikbaar. Er wordt wel een mobiel toilet naast de caravan geplaatst.
Is er een keuken in de caravan?
Er is een minikeuken met ijskast en lavabo. Er is ook een kookplaat op gas, maar om veiligheidsredenen is die niet aangesloten en kan je die dus niet gebruiken.
Is er wifi?
Niet op elke locatie is wifi aanwezig. Dankzij Telenet voorzien we een tablet met 4G-kaart, zodat je je favoriete film of serie kan bekijken via Telenet Play. Surfen kan niet op de tablet.
Mag ik een huisdier meenemen?
Nee, huisdieren zijn niet toegelaten in onze caravan.
Is er een huishoudelijk regelement?
We vragen jullie om de caravan en alle goederen met respect te behandelen. Daarnaast dient elke gast zich te houden aan het huishoudelijk reglement, dat je bij aankomst in de caravan vindt. Overtreding van dat reglement kan een vertrek uit de caravan zonder terugbetaling van de huursom tot gevolg hebben.
Ik vind hier geen antwoord op mijn vraag. Wat doe ik?
Je kan mailen naar flaircaravan@flair.be We sturen je zo snel mogelijk een antwoord.
Gebruiksvoorwaarden
Gebruiksvoorwaarden