Hoe gaat boeken van een overnachting in de Flaircaravan in zijn werk?

Een overnachting boeken in de Flaircaravan is heel eenvoudig. Scroll door onze data en locaties. Elke locatie bevat foto’s, een duidelijke omschrijving en informatie over de locatie. Elke locatie werd zorgvuldig uitgezocht door de Flair redactie. Overtuigd van een locatie? Boek dan je overnachting via onze ticketshop. Daarna ontvang je van ons een bevestiging via e-mail. Simpel, toch?

Hoe kom ik in contact met het team van de Flaircaravan?

Een vraagje over een bepaalde locatie, het bestelproces of iets anders? Stuur een mailtje naar info@flaircaravan.be. We staan klaar om je te helpen!

Hoe betaal ik in de ticketshop van Flaircaravan?

Zowel bestellen als betalen doe je bij ons veilig online. We accepteren betalingen via Bancontact / Payconiq, Credit cards (VISA / Mastercard) of iDEAL.

Is het veilig om online te bestellen op via de ticketshop van Flaircaravan?

Kort gezegd: absoluut! Alle betaalgegevens worden via een beveiligde verbinding door betaalprovider Mollie verwerkt. Dat betekent dat al de info die je verzendt, gecodeerd wordt op zo’n manier dat ze onmogelijk gelezen of onderschept kan worden door iemand anders. Je loopt dus geen enkel risico.

Wat zijn de in- en uitchecktijden van de Flaircaravan?

Inchecken kan vanaf 15u. Uitchecken moet voor 11u, tenzij anders vermeld.

Kan ik meerdere nachten boeken in de Flaircaravan?

Je kan maximaal één nacht boeken. Zo willen we ervoor zorgen dat zoveel mogelijk lezeressen van onze Flaircaravan kunnen genieten.

Kan ik mijn boeking wijzigen?

Nee. Omdat het een tijdelijke actie is en de beschikbare data sowieso beperkt zijn, zijn wijzigingen helaas niet mogelijk.

Kan ik mijn boeking annuleren?

Je kan je boeking annuleren, maar de kosten (80 euro per nacht) worden niet terugbetaald.

Hoe weet ik zeker dat mijn boeking werd geregistreerd?

Na het boeken ontvang je een bevestigingsmail op het e-mailadres dat je bij je registratie hebt opgegeven. Check zeker je spamfolder als je de mail niet ontvangen zou hebben. Als je ook daar niets terugvindt, stuur dan een mailtje naar info@flaircaravan.be.

Hoe krijg ik mijn waarborg terug?

Bij vertrek zal nagekeken worden of de Flaircaravan en alle ter beschikking gestelde goederen in hun oorspronkelijke staat achtergelaten werden. Als dat zo is, krijg je je waarborg meteen terugbetaald.

Zijn kinderen welkom?

Kinderen zijn zeker welkom, maar weet dat jullie in hetzelfde bed (190 cm x 190 cm) slapen aangezien er maar één groot bed voorzien is. Ter info: de afmetingen komen overeen met het formaat van een binnentent voor drie personen, dus het kan zeker.

Flair is niet verantwoordelijk voor eventuele ongevallen, dus je bent zelf verantwoordelijk voor (de veiligheid van) je kinderen. Door de aanwezigheid van tal van beekjes en vijvers op sommige domeinen is een verblijf met (kleine) kinderen wel afgeraden.

Mogen er meer dan twee personen op de locatie overnachten?

De Flaircaravan is bedoeld als verblijf voor maximaal twee personen. Het meenemen of te slapen leggen van lifters of “externe overnachters” is niet toegestaan.

Wat moet ik zelf meenemen?

Neem zeker een hoeslaken, kussensloop en slaapzak of dekbedovertrek mee, en vergeet ook je handdoeken niet. Check daarnaast per locatie of je er eten kan bestellen, of er restaurants in de buurt zijn en of je beter zelf iets te eten meebrengt. Er wordt een goodiebag met wat hapjes en drank voorzien, maar neem liever zelf nog wat mee. Onze Flairfrigo zorgt dat al jouw producten dagvers blijven.

Wat is er allemaal in de Flaircaravan aanwezig?

In de Flaircaravan is keukenraad aanwezig (pannen en potten, servies, bestek, glazen, etc). Zaken zoals theedoeken, afwassponsjes, vaatdoekjes, schoonmaakmiddelen etc. niet, deze moet je zelf meenemen. Dekens en/of dekbedden, matrasbeschermer en kussens zijn ook aanwezig, lakens niet.

Omwille van hygiënische redenen vragen we om een eigen kussensloop, dekbedovertrek te voorzien. Een slaapzak is zeker een goed alternatief.

Verder zijn volgende zaken voorzien in deFlaircaravan:

Slaapkamer

  • Matras (190 cm x 190 cm incl.matrasbeschermer)
  • Kussens (excl. kussenslopen)
  • Dekbedovertrek
  • Tip: Je kan best een slaapzak voorzien.

Sanitair

  • Toiletpapier
  • Ontsmettende handgel

Keuken

  • Huishoudrol
  • Kleine inductiekookplaat

Algemeen

  • Ventilator
  • Elektrische insectenbestrijder
  • Kuisproducten
  • Vuilblik en handborstel
  • Vuilnisbakken (PMD, Restafval, Papier & karton)
  • Leeslampje
  • Kleerhangers 

Buiten

  • Terrastafel en stoelen
  • Terrasoverkapping (zeil)
Zijn er een badkamer en toilet in de Flaircaravan?

Er is een klein lavabootje, zodat je je kan opfrissen en je tanden kan poetsen. Een douche is niet voorzien en er is ook geen toilet in de Flaircaravan, maar op de meeste locaties kan je gebruikmaken van de aanwezige sanitaire voorzieningen. Daar waar je logeert midden in een natuurgebied, zijn er geen douches beschikbaar. Er wordt op die locaties wel een mobiel toilet naast de Flaircaravan geplaatst.

Is er een keuken in de Flaircaravan?

Er is een mini keuken met ijskast en lavabo. Er is ook een inductiekookplaat aanwezig in de Flaircaravan. Daarop maak je best geen driegangenmenu, maar je kan wel iets opwarmen. Gelieve daarna de gebruikte spullen af te wassen. Op sommige locaties kan er gebarbecued worden. Dat dien je op voorhand af te stemmen met de eigenaar van de locatie.

Is er wifi?

Het doel van een overnachting in de Flaircaravan is volledig tot rust komen en ontstressen, dus wifi is vaak niet aanwezig. Je kan dit navragen bij je aankomst op de locatie.

Mag ik een huisdier meenemen?

Nee, huisdieren zijn niet toegelaten in onze Flaircaravan.

Mag ik roken in de Flaircaravan?

Nee, roken (inclusief e-sigaret) is verboden in de Flaircaravan.

Is er een huishoudelijk regelement?

We vragen jullie om de Flaircaravan en alle goederen met respect te behandelen. Daarnaast dient elke gast zich te houden aan het huishoudelijk reglement, dat je bij aankomst in de caravan vindt. Overtreding van dat reglement kan een vertrek uit de caravan zonder terugbetaling van de huursom tot gevolg hebben.

Waar kan ik terecht met een opmerking of een suggestie?

Bij Flair staan we open voor alle suggesties! Stuur een mailtje naar info@flaircaravan.be en wij zorgen zo snel mogelijk voor een antwoord.

Waar kan ik de algemene voorwaarden nalezen?

Dat kun je hier. Heb je nog vragen? Stuur dan een mailtje naar info@flaircaravan.be.