Frequently asked questions
Wat zijn de in- en uitchecktijden?
Inchecken kan vanaf 15u. Uitchecken moet voor 11u, tenzij anders vermeld.
Kan ik meerdere nachten boeken?
Je kan maximaal één nacht boeken. Zo willen we ervoor zorgen dat zoveel mogelijk lezeressen van onze caravan kunnen genieten.
Worden er reserveringskosten aangerekend?
Kan ik mijn boeking wijzigen?
Kan ik mijn boeking annuleren?
Hoe weet ik zeker dat mijn boeking werd geregistreerd?
Na het boeken ontvang je een bevestigingsmail op het e-mailadres dat je bij je registratie hebt opgegeven. Check zeker je spamfolder als je de mail niet ontvangen zou hebben. Als je ook daar niets terugvindt, stuur dan een mailtje naar flaircaravan@flair.be.
Hoe krijg ik mijn waarborg terug?
Bij vertrek zal nagekeken worden of de caravan en alle ter beschikking gestelde goederen in hun oorspronkelijke staat achtergelaten werden. Als dat zo is, krijg je je waarborg meteen terugbetaald.
Zijn kinderen welkom?
Kinderen zijn zeker welkom, maar weet dat jullie in hetzelfde bed (190 cm x 190 cm) slapen aangezien er maar één groot bed voorzien is. Ter info: de afmetingen komen overeen met het formaat van een binnentent voor drie personen, dus het kan zeker.
Flair is niet verantwoordelijk voor eventuele ongevallen, dus je bent zelf verantwoordelijk voor (de veiligheid van) je kinderen. Door de aanwezigheid van tal van beekjes en vijvers op sommige domeinen is een verblijf met (kleine) kinderen wel afgeraden.
Mogen er meer dan twee personen op de locatie overnachten?
De caravan is bedoeld als verblijf voor maximaal twee personen. Het meenemen of te slapen leggen van lifters of “externe overnachters” is niet toegestaan.
Wat moet ik zelf meenemen?
Zijn er een badkamer en toilet in de caravan?
Is er een keuken in de caravan?
Er is een minikeuken met ijskast en lavabo. Er is ook een inductiekookplaat aanwezig in de caravan. Daarop maak je best geen driegangenmenu, maar je kan wel iets opwarmen. Gelieve daarna de gebruikte spullen af te wassen. Op sommige locaties kan er gebarbecued worden. Dat dien je op voorhand af te stemmen met de eigenaar van de locatie.
Is er wifi?
Mag ik een huisdier meenemen?
Is er een huishoudelijk regelement?
We vragen jullie om de caravan en alle goederen met respect te behandelen. Daarnaast dient elke gast zich te houden aan het huishoudelijk reglement, dat je bij aankomst in de caravan vindt. Overtreding van dat reglement kan een vertrek uit de caravan zonder terugbetaling van de huursom tot gevolg hebben.
Ik vind hier geen antwoord op mijn vraag. Wat doe ik?
Je kan mailen naar flaircaravan@flair.be. We sturen je zo snel mogelijk een antwoord.